Choroby autoimmunologiczne: Diagnoza, leczenie i zarządzanie
propagowanie jest przynoszącą efekty odmianą namówienia konsumenta do zaciekawienia produktem, usługą lub marką. rozgłaszanie i zachęcanie do skierowania na konkretny wyrób to reklama. ma być ona ukierunkowana jedynie na transakcje określonej firmy – sprawdź ANCHOR. to znaczy, że produkując, a następnie wyświetlając krótki film reklamowy, można jedynie chwalić, proponować oraz pokazywać towar swojej marki, bez porównań z tym samym towarem obcego wykonawcy. Taka forma prezentacji jest zakazana. zakazuje się pokazywać marki rywalizującej w swojej reklamie, bez względu na to, czy chcemy jedynie o niej nadmienić, czy również, co jest niedopuszczalne oczernić rywalizującą na płaszczyźnie rynkowej firmę lub jej wyrób. wolno jednakże użyć stwierdzenia o nie zrównaniu swojego wyrobu porównaniu do pozostałych, bez przytoczenia konkretnych konkurentów. wyjaśniając to,można o własnym produkcie twierdzić czy wypisywać, że jest on bezkonkurencyjny w branży, że jest numerem wiodącym, że jedynie ów wyrób spełni oczekiwania człowieka. Nie można tu odbiegać odprawdy, ale właśnie owa forma jest legalna.
3. Strona
5. Zobacz teraz