• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Choroby autoimmunologiczne: Diagnoza, leczenie i zarządzanie

propagowanie jest przynoszącą efekty odmianą namówienia konsumenta do zaciekawienia produktem, usługą lub marką. rozgłaszanie i zachęcanie do skierowania na konkretny wyrób to reklama. ma być ona ukierunkowana jedynie na transakcje określonej firmy – sprawdź ANCHOR. to znaczy, że produkując, a następnie wyświetlając krótki film reklamowy, można jedynie chwalić, proponować oraz pokazywać towar swojej marki, bez porównań z tym samym towarem obcego wykonawcy. Taka forma prezentacji jest zakazana. zakazuje się pokazywać marki rywalizującej w swojej reklamie, bez względu na to, czy chcemy jedynie o niej nadmienić, czy również, co jest niedopuszczalne oczernić rywalizującą na płaszczyźnie rynkowej firmę lub jej wyrób. wolno jednakże użyć stwierdzenia o nie zrównaniu swojego wyrobu porównaniu do pozostałych, bez przytoczenia konkretnych konkurentów. wyjaśniając to,można o własnym produkcie twierdzić czy wypisywać, że jest on bezkonkurencyjny w branży, że jest numerem wiodącym, że jedynie ów wyrób spełni oczekiwania człowieka. Nie można tu odbiegać odprawdy, ale właśnie owa forma jest legalna.

1. Znajdź więcej

2. Wypróbuj za darmo

3. Strona

4. Zajrzyj tutaj

5. Zobacz teraz

Categories: Edukacja

Comments are closed.